Wednesday, October 28, 2009

VOICE OF YOU

tadi aku call mama..

tekanan sangat2 dengan hal2 berkenaan..

mama nasihatkan aku..
then tiba2 mama tambahkn pressure aku..
mama cakap suruh dapatkan ijazah kelas petama..

ijazah kelas petama..

ijazah kelas pertama...

tensennyer..

tensen la mama. tlg jgn tmbahkan tekanan kakak lg..

than mama kata mama cakap jew. then kitorang sembang skit then aku letak phone.
aku rasa menyesal sgt tinggikan suara tadi ngan mama..

mama.. maafkan kakak..

ampunkan dosa kakak mama..

tadi mama kol lg.. dengar suara mama je pun wat aku sebak..

mama cakap tahan je.. sem depan jgn wat dah.... thanks mama..

mama.. suara mama je dah naikkan semangat kakak. dah wat kakak jd tenang. mama..

terima kasih sebab sentiasa ada kat sisi kakak.

i love you



Tuesday, October 27, 2009

hari sedih ):

hari ni aku sedih.


kenape

kenape


kenape yan..

kenape jadi camni..

kenape ang jadi lemah camni...

kenape yan..

kenape..


aku sendiri pun takleh jawab soalan ni..

sape leh tolong aku..

selamatkan aku dari dunia kegelapan ini..


tolong aku

Ya Allah.. tolonglah hambaMu ini..


sesape tolonglah aku...


berikan aku tali untuk aku panjat keluar dari dunia ini..


keluar dari dunia tekanan ini.. keluar dari golongan orang yang memberi aku racun..


memberi aku tekanan..

menaburkan fitnah terhadapku..


bilakah masa itu akan sampai.. bilakah Dia akan membawa aku pergi dari dunia ini..

bilakah.. bilakah.. bila????

Wednesday, September 9, 2009

the ting tings - thats not my name

Tuesday, September 8, 2009

A LADY MECHANIC

date : 6.9.09
time : around 11 a.m
place : 187.3 lebuhraya utara selatan

haha. kan abe cina cakap pelat tu da cakap
" aiyaaa. ini macam tayar ta bole jalan jawuh. nanti meletop"

haha. abah cakap takpe nak g penang je.

pukul 9.55 a.m
mama : "ni lelong2 ni jalan ke tayar punya pasal"
abah : "ni jalan ni. tak btol da"
aku : "abah kan cina tu cakap takleh jalan jauh.
abah : sunyi sepi sbb tiba2 da baw hangit. tayar da pecah
hahaha. baru je sebut.

dengan pakarnyer aku menolong abah aku tukar tayar. macam hero lak. eh silap heroin la beb :DD hik3






muke kejayaan. hahah :DD




muke mekup da cair




muke orang yang tolong tengok




detik2 kejayaan




orang yang bertungkus lumus nak tukar tayar

31. 0g0s :)

lame tak upload blog rasenyer.
pasal my anak sepupu merangkap bestfren aku :)
shes getting married after raya ni! huwwaaaa. tahniah sygs. :DDDDD
i wish u happily ever after.
nak jadi pengapit boleh dak?? :))



muke2 yang nak kawen. huhu. sama2 montel. hahaha :DD






salam ngan bakal mak mertua. ayu jerk. hehe

Friday, August 28, 2009

AYIEN NAK BERTUNANG.

31.8 ni kawan baik aku merangkap anak sepupu aku nak bertunang.
gosh. bayangkan aku orang last yang tau padahal kitorang kawan baik.
huhu

nnt die msti akan jauh dari aku. melangkah ke satu alam yang lain ngan die.
nnt msti aku sunyi. die msti bizi ngan laki die. sdehnyer. huhu.
da sampai jodoh die. aku ni bile plak.

mama abah bagi la aku kawen :((

WAT HAPPEN YAN??


I don't understand what happened to us
Or why you have turned away.
Of course you are free to do as you like,
But first I have something to say.

To me it had seemed we could go on forever,
So close were our hearts, and at ease,
So much did we share, yet the words never faltered,
So I thought as time did as it pleased.

Whatever I did that has made you unhappy,
Or am that is not to your taste,
Or would be were I to return to your graces,
Or won't be if I am replaced:

I want you to know that your friendship is something
I treasure, and would not now end.
If you would be willing to turn to embrace me,
You'd find in me still a good friend.
but trust me. my love to u will never end forever.